Izraisiet šaubas
Katrai precei vai pakalpojumam piemīt īpašības, kuras grūti pārbaudīt. Bieži vien tās saistītās ar procesiem, kurus klients neizprot. Jūsu uzdevums – maksimāli pastiprināt klienta šaubas. Varat izstāstīt, uz kā ietaupa konkurents, vai kā “neefektīvā izvēle” negatīvi ietekmēs klientu nākotnē.
Šokējiet ar cenu
Pasargājiet klientu no cenas šoka pēc prezentācijas un nosauciet aptuveno cenu jau prezentācijas sākumā. Varat pajokot, ka „visu pārdodat dārgi”, toties “atbilstoši klienta meklētajam”.
Uzslavējiet konkurentu, pirms izraisīt klienta šaubas
Atklātība ir pārliecināta pārdevēja īpašība. Uzslavējot konkurentu, Jūs ceļat savu un uzņēmuma vērtību klienta acīs. Esiet labsirdīgs pret konkurentiem, spriediet par tiem tā, it kā pats plānotu no viņiem ko iegādāties. Taču nepārcentieties – un uzreiz ķeraties klāt klienta šaubām.
Ticiet ka pārdosiet
Noteikti sāciet ar sevis pārliecināšanu – Jūsu prece maksā tik cik maksā, jo tā ir tā vērta! Vismazākās šaubas – un klients to pamanīs. Ja vēlaties gūt pārliecības sajūtu un radīt veiksmīgā pārdevēja imidžu, nopērciet jaunas drēbes, dārgu pulksteni, mūsdienīgu tālruni, mainiet imidžu.