Iepazīsimies? Nosūtiet pieteikumu un mēs sazināsimies ar Jums 24 stundu laikā!
SŪTĪT PIETEIKUMUAL&C
Komunikāciju aģentūra "Advanced Learning & Communications" specializējas uz mārketinga, biznesa psiholoģijas, konsultēšanas un producēšanas pakalpojumiem kopš 2013. gada.
Lai uzlabotu klientu mārketinga un biznesa procesus, mēs pielietojam ne tikai ierastus un pārbaudītus, bet arī inovatīvus komunikācijas paņēmienus: Eriksona hipnoze biznesa pārrunās, divsoļu mārketings, transakcionālā analīze uzņēmuma personāla vadībā, starptautiski atzītā personības novērtēšanas metodika DiSC u.c.
Aģentūras darbības pamatā ir ilglaicīgu un savstarpēji izdevīgu biznesa attiecību izveide ar partneriem un klientiem, izstrādājot peļņu un imidžu nesošos risinājumus, kā arī to virzīšanu dažādos ES (Latvija, Anglija, Francija, Vācija, Lietuva) un pasaules (ASV, Krievija) tirgos. Šobrīd tiek uzturēti risinājumi industriālās, nekustamo īpašumu, pārtikas ražošanas, apmācību un personāla atlases, starptautiskās tirdzniecības, finanšu u.c. nozarēs, kā arī tiek vadīti korporatīvie treniņi par biznesa psiholoģiju.
Esam sastādījuši psiholoģiskus reklāmas tekstus “penthouse” īpašumu pārdošanai, mācījuši Eriksona hipnozi IT nozares pārstāvjiem, projektējuši uz pārdošanu orientētās mājaslapas un konsultējuši uzņēmējus dažādos komunikācijas jautājumos. Sadarbība ar AL&C garantē vēl nebijušas iespējas, kuras visbiežāk izsakāmas ar pārdošanas apjoma palielināšanos. Ja iecerētais rezultāts sevi attaisno - mums patīk eksperimentēt.
Baudiet AL&C speciālistu praktisko pieeju
Mēs izvairāmies no teoretizēšanas, jo mums patīk darboties praktiski. Mēs ticam, ka stratēģija un plānošana ir stiprā panākuma puse, taču panākuma otrā puse – nevainojamā realizācija un AL&C speciālistu atbalsts.
Apgūstiet biznesa psiholoģiju anonīmi
Biznesa psiholoģija jau ir apkārt - daudzās reklāmās, veikalu skatlogos, radio un TV, taču "psiholoģiski pārdomāti teksti un dizaini" var izraisīt nevēlamus jautājumus no patērētāju puses, tāpēc jebkāda sadarbība ar AL&C var palikt anonīma.
Jautājiet pēc sadarbības, pat ja budžets ir neliels
AL&C pakalpojumus var atļauties gandrīz ikviens – tie nav pārmērīgi dārgi. Pateicoties sadarbībai ar ārvalstu speciālistiem, Latvijā ierastie honorāri parasti ir daudz lielāki, nekā saviem klientiem to nodrošina AL&C.