Piezemēšanas (“landing”) lapas galvenais uzdevums ir pārdot vienu noteikto preci, pakalpojumu, vai veicināt kādu citu konkrētu darbību (e-pastu vākšana, reģistrācija, jautājuma iesūtīšana u.c.). Piezemēšanas lapas efektīgumu parasti novērtē pēc vienīgā kritērija – pieteikumu vai zvanu (“lead”) skaita, kas rodas, rīkojot reklāmas kampaņu. Kampaņas laikā tiek izmantoti 2 - 4 efektīvākie piezemēšanas lapas varianti ("A/B split testing"), garantējot maksimālu atdevi no piezemēšanas lapas.
Piezemēšanas lapas izstrādeno 450 EUR
|
||
|
PIETEIKTIES VAI UZDOT JAUTĀJUMU |
Pakalpojuma ietvaros, AL&C klienti iegūst:
pārdomātu, ātru un modernu tiešsaistes pārdošanas rīku
|
maksimālu zvanu un pieteikumu skaitu
|
skaidri formulētu darbības aicinājumu (“call to action”)
|
||||
efektīvāko, reālajā laikā izmantojamo piezemēšanas lapas variantu (“A/B split testing”) |
Veicot piezemēšanas lapas izstrādi, tiek skaidri un lakoniski formulētas preces vai pakalpojuma priekšrocības, uzņēmuma priekšrocības, klientu atsauksmes un cita informācija, kas uzlabo piezemēšanas lapas efektīgumu.